Mumma

Ni kan tro vi fick trevligt besök i dag. Det var Lollo som kom en sväng. Tyvärr stannade hon inte så länge men vi hoppas hon hinner det nästa gång!
Med sig till oss hade hon detta fina!


Ostar marmelad och fina nappar! Tusen tack Lollo , det ska verkligen bli mumma!

Inget särskilt har hänt annars , städat lite, varit en sväng hos Marie och en runda i affären. Sotar gubben har varit här och lite sådant.
Oliver och Lars är på hockey träning just nu men kommer nog snart. Så jag ska skynda mig att göra Minnestrone soppa (stavas?) det ville nämligen barnen ha till middag.

Hade velat på bio i kväll men jag får inget napp, känns inte som jag vill gå själv...sista kvällen den filmen går. Det är så JÄVLA typiskt!!!

Tack till er som komenterade i går! Jag trodde faktiskt folk skulle anstränga sig mer men ack nej. Jag vet att jag inte kan ställa några krav på er läsare men önska kunde man ju få göra.

Om någon för övrigt undrar hur jag mår så kan jag säga att jag klättrar upp för kullen för att sen få en käftsmäll på ett eller annat sätt som gör att jag dimper ner igen..... men det är förmodligen så livet är. Bara att acceptera.

Till sist en bild på min älskade Tindra gumma!
 

Ha de!


Kommentarer
Anki Holmgren

Wilma hälsar till sin vackra älskade mamma:)

2011-08-25 @ 19:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0