Mys

Här hemma har vi just nu mys, Effi leker i gymmet efter att precis ätigt.
Jag har gjort mig en god kopp te och tänt ljuset påbordet. Med tanke på vädret ute så känns det lite mys pys att sitta inne och häcka.
Oliver har kommit i väg till hockeyn som han skulle och jag har hunnigt bädda , vika tvätt och plocka.

Väntar nu på att Helle ska höra av sig om när det passar att Effi och jag kommer. Väntar så klart även på resultat från Gustavsberg!

Pratade med Lars o Linneainnan, dom hade det bra fast Lars hade pricis som jag sovigt uselt... Men Linnea hade sovigt gott i alla fall.

Tror inte jag har mer att skriva just nu men man vet aldrig om jag dyker in igen och skriver några rader!



Hej då från Effi , Tindra , Jopplin & mig


Kommentarer
Linda

Oh vilken goding Effi är! Tänkte på dig inatt när vi körde förbi, vi hade varit i vittsjö & hörja. Ha en mysig dag! Vi hörs

Kramilukram

2011-08-28 @ 11:08:14
Anonym

2011-08-28 @ 11:11:44
Anonym

2011-08-28 @ 11:15:37
Anna

Åh jag tycker mig se ett fint halsband på sötisen :) kul att se!

2011-08-29 @ 13:24:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0