Nästan

Trotts regn så tyckte lilla Mamma att vi skulle åka till Danmark. Så vi fixades oss och packade till Effi. Mormor kom hit och hämtade oss kl elva.
När vi kom in i Helsingborg öppnade sig himmlen och jäklas vad det regna, satt i bilen och fundera ska vi eller inte... Nä ska man till Danmark tycker jag då inte det ska ös regna i alla fall.

Efter lite velande bestämmde vi oss för ta en tur på Väla i stället. Det blev en mysig dag trotts allt men tyvärr har jag varit såååå trött!!!
Det blev lite smått och gott till töserna, Linnea hittade en hel del fin. Effi fick 3 boddysar och 3 byxor, vilket hon kommer behöva. Mycket av det i hennes garderob ska ju plockas bort nu, sorgligt värre!

Själv hittade jag två tröjer och EN SKÖTVÄSKA!!! Tjoho!! Nu jäklars kan jag packa både det ena och andra!!
Kanske det kommer lite bilder i morgon om någon är nyfiken.

Effi hjärtat tyckte det var tröttsamt i dag och sov mestadels av tiden. Snuttiluttan fick föresten en skiva också, hon kan redan några av låtarna eftersom jag brukar sjunga för henne. Fast det är bara i smyg när vi är själva hon och jag. Hennes favorit är Här dansar herr gurka....

Tack Lilla käraste Mormor/mamma för i dag! Gött och komma ut och lufta sig och slippa städa å det där vanliga husmorsgöran...

Oliver och Lars har roat sig i Ishallen, när vi kom hem hade Oliver somnat gott. Fast nu efter två timmar är han vaken igen. Ja ni det tar på krafterna att skulla bli hockey proffs!!

 Här är en bild på våra Humlestööörar som jag lovat för längesedan.

 Å så en bild på lilla Jopplin, jag har börjat plocka henne på huvudet. Där är lite att jobba med om man säger som så...

Nä god natt på er & på återsende



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0