Så skönt!

Ja ni så skönt det var när husbilen rullade in på gården i söndags kväll. Äntligen fick vi se och krama våra barn igen.  Det blev en myskväll med kex och ost och Linnea & Oliver hade ju en hel del att berätta om.
Hela dagen i går umgicks vi bara familjen , inga kompisar. Så  skönt!
Vi var en runda i Grevie och hälsade på Farmor och Farfar och länsade deras kyl, ha ha. Eller åt upp deras pålägg rättare sagt. Stackars dom! Tack för fikan säger vi, man vet aldrig när vi kommer igen!!!

Senare  på eftermiddagen körde Lars och Oliver till ishallen, slipade några skridsko och tittade på Rögles första isträning. Linnea och jag var hemma och  myste, började förbereda maten och sådant.
När sen grabbarna  kom hem blev det grillat med varm pastasallad och lite annat. Gott!

Ni kan tro att Effi var glad i går, hon smajlade hejvillt åt Oliver och Linnea, hon tyckte helt klart också det var toppen att se dom igen. Linnea och Oliver tyckte Effi hade växt, ja vet inte, man ser ju inte det själv.

Vi gick och la oss redan vid halv elva kvart i elva i går kväll. Skönt . Men tvi vilken natt, jag har återigen haft värmeslag och sen har snuttan hållt mig lite vaken....

Jag borde eller hade velat ha något nytt att ha på mig på dopet. Fan det är det värsta med sådana här tillställningar. Hittade denna på Kappahl på nätet, fin men kanske inte i verkligheten.
 Tror den kostade 199:- inte så dyrt.
När jag tittade runt hittade jag så klart lite jag hade velat ha till lillan....




Nä nu vill Effi inte sitta och greja själv mer så jag måste sluta.
Men till sist Hjärtligt tack än en gång alla ni som skrivit till Linnea på FB mm. Hon är jätte glad för det!
Ha en go och gla da!


Kommentarer
Linda

Det är inte bara jag & Effi som har samma smak:-) Jag har köpt den ljusa blusen till dopet hahaha så den e paxad:-)))

Ha en bra dag o hälsa hela familjen!

Kram

2011-08-02 @ 06:58:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0