Skratt

Å himmel vad vi skrattade i går på Bion, det var bland det roligaste film jag sett.
 Det var Linda och jag som var och tittade på den. En film på två timmar och fem minuter tror jag det. Tiden bara flög i väg och skrattmusklerna fick en regäl omgång. Jag vet fasen inte när jag skrattat så mycket senast.

Så har ni inte sett denna film kan jag varmt rekomendera den!!
Själv ska jag se den igen när den kommer ut på DVD!!
Tack Käraste Linda för att du följde med och jag hoppas du kom upp och fick öppnat förskolan i dag....

Jaha då var det fredag , snart första skolveckan förbi. Inte hellt smärtfritt då vi ett telefonsamtal från Olivers fröken + en lapp hem att han tuggat tuggumi i skolan....
Linnea som längtat så vill inte längre gå dit då vissa säger elaka saker, måste ringa hennes fröken. Tråkigt när det blir så här. Men jag låter kanske gammeldax nu, men jag tror det va bättre förr när jag gick i skolan. Man hade sin bänk och där satt man, nu springs det omkring och en lärare kan dåligt ha koll.

I kväll är vi bjuda på kräftskiva hos Sussa och Lennart, ska bli gott och trevligt. Vad som händer under dagen vet jag knappt, Lars har kört till sjukgymnasten och ska sen till doktorn.

Effi och jag får väll små städa lite och leka, prata och gosas.

Nu kokar vattnet på spisen, ska koka Effis flaska. vi gör ju det efter varje gång hon ätigt. Blir en del kok om dagen....

Önskar er en nice fredag!



Kommentarer
Anonym

Hihi ja den filmen skulle jag kunna se hundra gånger till :-) härligt att få skratta så mycket, d behövde vi :-)

Ha en bra dag!

Kram

2011-08-26 @ 12:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0