Snabbis

En liten liten snabbis här på bloggen hinner jag nog....

Lars har somnat med Effi på soffan, Linnea och Oliver är hos kompisar. Själv har jag precis stekt ägg och bacon till våra mackor vi ska ha med oss i morgon. Varför gå ifrån en go tradition? Nä rullemackorna ska med!

I förmiddags åkte Lars , Oliver och Effi på fotbollscup i skälderviken. Toppen bra då kunde jag och Harriet skynda ut i trimmet och härja!
Även Linnea kom ut sen med Jopplin, hon borstade henne lite och fick bort en hel del underull vilket Jopplin är i behov av just nu......dåliga mig som inte hunnigt med henne.

Harriet blev i alla fall lycklig när hon förstod vad vi skulle, hon vet så väl vad som är på gång och hon älskar det. Även om hon tycker vi ska kela en hel del mellan varven.......Men det gör jag ju mer än gärna.

Nu i eftermiddag blir det badning av vovvarna , lämna Oliver hos Farmor och Farfar , packa mm. Så det är full rulle.
Men det ska bli så roligt att komma i väg i morgon.

Nu måste jag rusa , Linnea ringde och ville bli hämtad.

Ha en bra lördag och vem vet kanske vi hörs snart igen.


Kommentarer
B-M

Jag håller tummarna för er imorgon. Ha det nu så jättetrevligt imorgon.

Kram

2011-08-13 @ 19:53:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0