Stranden

I går kväll gjorde vi något vi inte gjort på länge.
Vi ringde och frågade Linda och Magnus om dom ville följa med till stranden, å det ville dom.
Vi packade lite fika bestående av kex ,lite ostar och ananas. Linda och Magnus tog med Kaffe och läsk.
Det blir en del grejor när man ska ha något att sitta på, handukar, grejor till lillan mm. Men vi hade i alla fall platts att ta med Jopplin, hon är väll den av våra hundar som uppskattar mest att bada. Hon är förövrigt helt ljuvlig att ha med sig, lyder minsta vink.
Tyvärr fick ju inte Linnea bada pg av operations såren med hon kunde doppa fötterna och benen lite ju.
Detta blev första gången för Effi på stranden, jag tror hon gillade det. Hon smajlade , jollrade och var jätte glad tills hon blev trött och fick skrika lite innan hon fick ro.
Självklart var kameran med!!!





 Vackert!

 Jopplin simmar!

 Oliver

 Lars , Oliver & Jopplin

 Linnea och Effi

Effi hjärtat









Orkar ni se lite fler bilder?
 Jopplin

 Lars, Oliver & Linnea har fångat en krabba som dom tittar på.
Effi blev så trött och fick ta en liten lur!

 Fina barnen fikar!

 Stiliga Tjabo (14 år)

Linda , Magnus & Tjabo

 Enkeltmen gott & mysigt

 Fina Oliver!

 Å så Tjabo igen!

Ja ni det var verkligen en mysig kväll!! Man borde verkligen ta sig tid till detta då och då. Vem vet kanske en tur nästa vecka lite mer planerad med Pastasallad? Vad säger du om det Linda?
Tack för att ni ville följa med!!!

När vi så kom hem från stranden fick Lars ut i badet och trimmet med Jopplin. Oliver fick i duschen och Linnea och jag fixade med Effi, pjamas på och mat sen somnade hon gott och sov till tio  i sex i morse. Skönt. Många intryck för en sådan liten skrutta.
När kl var halv tolv var allt klart, Jopplin badad och fönad mm. Då var det skönt att krypa ner i sängen.
Konstigt nog hade jag svårt att somna.

Nu i dag blir det fortsatt planering och fixning inför dopet på lördag, mycket som ska göras. Sen ska Oliver gå och klippa sig, kan ju inte ha en sådan kaluffs när han på söndag börjar i hockey skolan. Blir många timmar på is då.
Tror ni han längtar?? JOOOOO

Ni vet i går visade jag en bild på en blus jag skulle vilja ha, men strax efter jag skrivit bloggen fick jag ett sms. Det visade sig att Linda köpt just den och skulle ha den på dopet, ha ha. Herre gud tänk att av miljoner kläder gillar vi samma.
Så nä den kan det inte bli!!
Dessa är rätt söta tycker jag!
Fasen jag måste ge mig i väg och försöka hitta något, jag vill inte tycker det är så tråkigt och pengar kostar det ju också.....Önska min mamma hade lust oc följa med som smakråd.

Nä det var nog allt för just nu men till sist några bilder till.....tröttnar ni?
 Mina små älsklingar....





Å så till sist en bild på lill hjärtat när hon gymmar!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Linda

Pastasallad? Nickar med hela huvudet :-)

Vad mysigt det var igår så himla fint! Som jag sa innan det kan jag leva på läääänge.

Ha en bra dag o hoppas du hittar något fint till dopet.

Kram

Linda

2011-08-03 @ 08:43:01
@nna

Åååh vilken härlig kväll ni verkar ha haft!:-) Sitter ute med Maxen som sover i vagnen så jag ser inte alla bilder helt i din blogg från min mobil, men jag får kolla vid datorn ikväll istället! :-)

2011-08-03 @ 14:25:17
URL: http://www.seapower.nu
@nna

Åååh vilken härlig kväll ni verkar ha haft!:-) Sitter ute med Maxen som sover i vagnen så jag ser inte alla bilder helt i din blogg från min mobil, men jag får kolla vid datorn ikväll istället! :-)

2011-08-03 @ 14:26:21
URL: http://www.seapower.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0