Tänkte bara...

berätta att om någon över vår barnvagn så är vi toppen nöjd med den.
Det är lätt att ta med och är lätt körd på alla dom plattser vi varit på.



Förra veckan tog vi av tyget på innsidan i liggdelen och tvättade det. Det blir ju alltid lite solkigt. Det blev som nytt efter en tvätt, perfekt!!!

Namnet på vagnen är Jumper X, vi kan varmt rekomendera den. 4000kr kostade den. Vill man sen ha babyskydd med som dessutom går att fästa på vagnen kostar den 5000kr. Det är ett bra pris för en ny vagn.

Det ända lilla minuset (tycker jag) är att skötväskan var lite liten och klurig att knäppa. Men som ni vet fixade jag det genom att köp en annan.


Den är från JJ Cole och jag trivs verkligen super bra. Många små fack och bra med platts!

Ja detta va bara ett snabbt lite innlägg , vi fick nämligen frågan i går om vi fortfarande var nöjda med väskan.
och som ni ser är svaret    JA JA JA!!

Som ni kanske märker hinner jag ibland skriva mer en en blogg om dagen, skriver inte alltid på FB om jag bloggat så ni får hålla koll själva. Vem vet rätt som det är dyker det upp något.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0