Blandat

Nu står Linnea och Oliver utei blåsten och väntar på skolbussen, inget vidare väder precis. Tyvärr har inte vi fått någon snö här inte.
I går körde Lars, Effi och jag till Välsa, Barnens hus och lite sådant. Några Julklappar fixade i alla fall. Svåraste i år är Oliver, men det ska väll lösa sig. Vi raggar vidare.

Effi är fortfarande förkyld ,en endå bättre i alla fall.Hon var riktigt orolig i går kväll och ville sitta hos mig hela kvällen, där sover hon gott. Lars och Oliver var ju och tittade på Röglen är dom vann över Malmö.

Jag skulle vilja uppmana er alla att gå inpå UNICEFS hemsida. Där man göra en god gärning sammtidigt som man fixar Julklapparna!
 Ett exempel är vätskeersättning 167 påsar för 86 kr! Det är ju helt fantastiskt tycker jag.
Så gå in och titta!!

Här kommer några bilder!






Här är en bild på lilla Tindra,hon är nyklippt och fin. Här står hon och tittar efter Tomten tror jag.


Nä nu tröttnar jag på att skriva,  en dator som är bråkig. När man ska göra ett mellanslag måste man banka till och på ett visst ställe.

Ha en bra fredag!



Kommentarer
Anki

N ser jag var Wilma har fått sitt fönster tittade i från. Sådan dotter, sådan mor.;)

Många blöta pussar från snö monstert Wilma

2011-12-09 @ 12:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0