Det går runt

Det går runt en förbaskad förkylning i denna familjen,är så trött på det nu.Lars fortfarande hostig och halv dålig men endåuppe på benen.
Oliver är nu också förkyldoch i dag blev även lill snuttan Effi förkyld.
Det är så förbaskat tråkigt och synd om dom ,mest om Effi snoret rinner och där kommer  vi och ska snyta stup i kvarten, inte hellt poppis.
Hoppas det går fort över!

I dag var vi på BVC en 6 månaders kontroll trotts att hon snart är 7 månader. Allt var bra förutom en sak. Doktorn lyssnade på hennes hjärta och säger till mig. Nu ska du inte bli rädd och inte va orolig men jag hör ett blåsljud på hjärtat. VA, inte orolig. NÄ  vad fasen tror hon. Så nu ska vi så fort vi fick tid till barnsjukhuset där dom ska lyssna på henne igen och även göra ett ultraljud på hjärtat.
Vet att det är jätte vanligtmen SÅ KLART blir man ju lite orolig!!
Nu väger lillan 9900g och är 67 cm lång! Hon var helt "normal" i sin utväcklingoch grep tag om doktorns stetoskop och stoppade in det i munnen, mmmm sa soktorn då, precis som det ska va.

För övrigt i dag har vi varit och lämat lilla Ezter hos mamma och pappa som ju njutit två veckor i thailand bland både råttor, möss , ödlor och grodor, fy fasen jag hade då inte stannat en sekund.
Ezter blev glad att komma hem och det blev en god och mysig frukost hos dom. Skönt att ha dom hemma igen ♥.

Har funderat på en sak ett tag nu, det känns konstigt tycker jag när några personer snackat massor med skit om någon annan för att helt plöttsligt ha kontakt igen. Sådant tycker jag är så märkligt, Men det va bara en tanke från mig och det är kanske helt normalt. För mig känns det falskt som sören!

Nu ska jag gå och titta på tv lite med Linnea , blir nog Kär och galen vi tittar på.
Ha en go kväll!



Kommentarer
Anki Holmgren

För något år sedan, sa vårdcentralen att dom hörde ett blåsljud på mitt hjärta. Fick då komma in till hjärtmotagningen på lasarettet, och det gjordes ett ultraljud på mitt hjärt. Där såg man att det var ett pulserljud läkaren hört på vårdcentralen.

Nu hoppas jag att det är så även med lilla Effi.

Kram Anki, Wilma o Meja

2011-12-06 @ 21:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0