Förtvivlan

Det är vad jag känner ,hela kroppen skriker och det gnager en olustig kännsla i min kropp.Tankarna snurrar och i natt när jag vaknade för hundrade gången funderade jag till och med på att be till Gud.
Varför varför varför? Livet är alltför orättvist, alltid drabbas dom fina mäniskorna. Varför ska vissa drabbas gång på gång  på gång????
Inte för att jag vill att någon ska drabbas men absolut inte den goaste som finns. Nu bara måste jag svära,Jävla vad jag är arg, ledsen och frustrerad.
När ska det vara nog???
Nu får det fan räcka!!!!

Min kära vän som jag önskar allt väl, önskar henne och hennes familj allt väl. Hur kan det vara möjligt att hon/dom drabbas gång på gång?? Finns det ingen rättvisa?

Gode Gud i himmlen om du finns, ser du inte vad som sker, hur kan man plåga någon på detta sätt hur kan man???

Min kropp skriker innombords och jag mår dåligt , känner mig olustig , rastlös och vet inte vad jag ska göra. Hur gör man? Vad säger man?
Om jag känner så här hur mår då min kära vän!

Nä nu får det va slut!! Försvinn och kom aldrig mer tillbaks förbannade sjukdom!!!

Tusen tankar  till min kära vän!

HATA CANCER ÄLSKA LOTTA!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0