Kväll

Fredags kväll, vi har sett en dålig film och slappat. Nu ritar Oliver på sin tröja. Den bli jätte fin, bildbevis kommer.

I dag har Effi varit hos Linda och Magnus, hon skulle öva lite. Dom ska passa henne vid ett annat tillfälle och det va ju bra att prova på lite. Allt hade gått bra tack och lov. När hon kom hem började hon trixa med tungan, tror det är något dom övat på i dag , fniss.







 Fina barnen!

När Effi var i väg passade vi på att ta en sväng på stan , Oliver ville till intersport och Linnea till HM. Det blev lite kläder till barnen.
Sen blev det handlat mat tills i morgon, då vi ska ha gäster. Blir nog bra men jäklar vad svettigt det va på Maxi....

Ja ni då är snart detta året slut. Det har ju varit ett riktigt lycko år för vår familj då vi ju fått världens goaste Effi. Hon skänker oss så mycket glädje den lilla tjejen.
Vi har legat lite lågt med en del annat här så som utställningar tex. Men nu hoppas vi vi kan komma ut några gånger i alla fall. Vi har ju haft stor glädje av våra vovvar här hemma!

Tyvärr har vi ju fått tråkiga nyheter här i slutet på året och alla mina tankar går till käraste Lotta! Men hon besegrar detta också!!!!! Snart börjar en kämpig resa som jag inte önskar henne. Men om någon klarar det är det hon. Puss min goaste Lotta!!!!

Ja då får vi se vad nästa år bjuder på....vem vet kanske blir det mer utökning i familjen.....

Om jag nu inte hinner skriva i morgon så önskar jag er nu ett gott nytt år! Och hoppas ni får en fin Nyårsafton!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0