Lucia

Här började dagen precis som jag önskar lucia morgnar ska börja. Kaffe och Lucia på tv. Det är så stämmningsfullt. Å jag bara älskar I väntan på Jul som Jill sjöng!! Får nästan gåshud när jag tänker på det!!

Oliver är hemma i dag också, stackars! Men Linnea åkte i väg glad i hågen, i dag var det luciatåg igen, nu för skolan.

Försökte lägga mig en stund i fm men det va så jäklas kallt att det inte gick, fick upp och baka Dinkelbullar och slå in julklappar.
Julklapps jakten börjar lida mot sitt slut för vår del, så skönt när alla bitar börjar falla på platts...kan ju inte avslöja något här eftersom våra barn kan läsa!

I eftermiddag får Lars åka på hockeyträning själv, han måste ju dit och hjälpa till. Blir svårt för Oliver att va hemma, han vill ju såååå gärna! Men jag har lockat med pepparkaksbak så vi hoppas det hjälper.

Nu sitter här en nyvaken liten snutta , hon är så söt som socker. Tänk när hon ska gå lucia för mamma och pappa,åååå.

Nä nu ska bullarna penslas och in i ugnen så jag måste sluta.
Trevlig och glad lucia på er!



Kommentarer
Stavlisa

Har vi fått recept på dom ibland omtalade dinkelbullarna. Kanske vi har - men i så fall har jag missat de´ Tack på förhand.



Kram

Stavlisa (Fannys matte)

2011-12-13 @ 13:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0