Trevlig dag

Det har det verkligen varit i dag.
Började med en svettig tur till Maxi för att handla, påpälsad med för varm jacka. Bara två kassor öppna och massa folk...hu svetten lackade.

Vid tolv fick vi besök av Käraste Lena som jag jobbar tillsammans med , så kul att ses! Fick så fina grejor vilket vi ju inte behöft men väldigt glad blev jag! Tack Lena för att du kom!
Helle och lille Erik kom också, vi åt paj, sallad å lite sådant. Riktigt mysigt!

Fick även senare besök av Marie, Klara och Oskar, så det blev full rulle.

Effi hjärtat har varit lite ledsen i dag , jobbigt att va förkyld och ha öroninflamation så klart! Nu sover hon ny badad och go.

Nu i kväll har jag tittat på min favorit ERNST, aj aj aj vad jag velat va hans lilla nisse och få pyssla med honom. Han gör så mycket jag tycker om!!
När jag blir stor, ha ha. Då ska julen bli som jag vill, ååå har sådana ider och bilder i  huvudet!

I morgon kommer bästaste Lotta , å himmel vad hon ska få känna på en kram kan ni tro. Å om jag bara kunde ta hennes jävla börda från henne!!!

Snart blir det nog sängen för min del, är trött som en snigel nu och det är min natt med Effi. Hoppas lill hjärtat kan sova gott!

Vill passa på att tacka för alla fina Julkort vi fått via mail och på posten!

God kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0