Trötta lördagen

Ja ni detta blir nog en riktigt lång och trött dag. Vårat lilla hjärta Effi har hållt oss vakna vilket inte hör till vanligheterna. Tror detta är värsta natten. Hon har varit så ledsen, skrikigt rakt ut. Vi vet inte riktigt varför, tror hon hade lite magknip i början på natten, sen har hon varit så orolig och ledsen. Det är så synd om henne. Kl var nog minst halv fyra när jag somnade för första gången, tror det va typ då Lars också kunde somna. Han och Effi har legat här ute på soffan i natt.
Än så länge sover hela fam kl är nu tjugo i nio, hoppas dm kan sova lite till.
Ja ni det blir nog en härlig dag....två genomtrötta föräldrar.....men vi ska väll överleva tills kvällen hoppas vi.

Vi hade för övrigt en himmla trevlig kväll i går, med mycket skratt å det uppskattas ju alltid!!

Jädrans vad vinden tar i nu, tack och lov att man sitter inne i värmen av kakelugnen. Nu vill jag ha slut på blåst och få SNÖ!!!!!

Fortfarande har jag en jäkla obehaglig kännsla i kroppen och många tankar går till min kära vän, tänker på henne typ varannan minut, hela tiden dyker det upp tankar. Ja önskar jag kunde göra något, som jag skrev sist. Om jag mår så här hr mår då hon och hennes familj.
På Tisdag ska vi ses och det ska bli ljuvligt att få krama om henne lite ♥!!!! I går när jag körde till Maxi bara kom tårarna , fasen jag önskar henne allt gott och vad för jäkla julklapp blev detta??? Nä musten går liksom ur en och julen med allt vad det innebär får så mycket mindre betydelse. För allt som räknas är att min gumma blir frisk och får vara lycklig!!!

Denna helg var tanken att göra julgodis men vi får väll se, vi kanske somnar med näsan i knäcken och det vore ju inte helt bra, hi hi.

Ha en bra dag och julstressa nu inte för mycket för det finns saker som är så mycket viktigare!!



Kommentarer
Linda

2011-12-17 @ 10:13:39
Linda

Tänker på henne oxå flera gånger om dagen! Tänker som du att det finns så mycket viktigare saker än att t.ex. julstressa! Att man får vara med dom som betyder mest är det viktigaste!

Kramisar

2011-12-17 @ 10:19:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0