Vilken soppa!

Jaha redan fredag kväll, veckorna rusar i väg!
I dag har det varit lite lugt här hemma, Lars är tyvärr krasslig. Ont i halsen mm. Han bara måste va pigg i morgon då vi ju är bjudna på Bröllop. Vi vill ju så klart dit!

En sväng till affären blev det för att handla lite mat, en runda på Systemet för att köpa vin och glögg.
Vinet ska vi ha till soppan vi ska äta i kväll. Ni vet den där soppan jag skrivit om innan. Det ska bli så gott , till blir det vitlöksbröd och Julmust(gott)!
 Så här  såg den ut sist vi åt!

I eftermiddag har jag varit på utväcklingssamtal med Linnea i skolan. Det gick fin fint! Vilket jag ju också trodde!
Nu är Lars och Oliver i väg på fotbollsträningen. Effi sover just nuen stund och Linnea ser lite på tv.

I kväll blir det soffmys och så tittar vi säkert på Idol. Spännande nu när dom inte är så många kvar, duktiga som katten allihop!

Tack till era kära som komenterar här i bloggen, jag blir så glad!! Så bara skriv på, det sporrar u mig !
Fick frågan var mina nya skor var köpta. Tja en svår fråga, min vän Ulles syster jobbar i Båstad på ett företag. Dom hade rea där och där är dom köpta. Tyvärr vet jag inte vad det heter.

Önskar nu stora som små , långa som korta, två benta och fyrbenta en härlig fredags kväll! Å håll nu tummen att Lars är pigg nog att gå på Bröllop, inte varje dag man får gå på så trevliga tillställningar precis!



Kommentarer
Linda

Gokväll!

Hoppas Ni har en mysig kväll :-)

Kram

2011-12-02 @ 21:55:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0