Ljud

Bland det härligaste ljudet jag kan höra i mina öron just nu är när Effi gurglar och "pratar". Det är så man blir varm i hela hjärtat.
Hon kan ibland vara lite svårflörtad men när hon vill kan hon spricka upp i så underbara leende att mamma hjärtat bara smälter.
Hennes favorit just nu är att ligga och prata med en på en kudde i soffan, sen vill hon att man tar henne i händerna och då drar hon sig upp till sittande. Då dyker hon på ens händer och ska smaka på dom. Hon blir helt vild, hon är så ljuvligt söt!
När jag får bättre tid ska jag lägga in filmer här i bloggen, men som sagt det får bli när jag har ro till det.





I går var det riktigt varmt, liksom klibbig värme. Effi hade svårt att komma till ro och sova men några små sömnstunder blev det. Här är en bild när hon i alla fall kom till ro en stund.


I dag vaknade jag av att någon pratade, det var Lars som prata med mättläggarekillen. Så nu kanske det ska bli klart. Bra, då kan vi gå vidare och kanske få klart....
Just nu sitter Effi i gymmet och jag skyndar mig att skriva lite. Linnea och Oliver sover fortfarande, skönt för dom. Jag hade nog också sovit om inte golvkillen kommit....

Ja då kan jag berätta att Lars i går ringde Telia IGEN!!! Undra hur många timmar vi suttigt i telefonkö där???
Nu sa dom att senast Fredag skulle det vara fixat, jo visst kyss mig någonstans, det tror jag när jag ser det! Men jag hoppas ju. Är så sur att jag förmodligen inte får se Sommar med Ernst i kväll. +  att vad tror dom man ska göra om kvällarna? Vi har ju inte råd att vara ute och fara och göra andra roliga saker, då är man faktiskt beroende av sin tv. Nä Telia kunde gott skicka lite bio biljetter, teater biljetter pengar till nöje och bensin, eller hur!!!

Vi har inget inplanerat i dag, men jag tror nog Lars vill ut snart och lägga lite sten. Oj vad han är duktig och fint blir det!
Lars pratade lite om hamnfesten i torekov som tydligen är nu, vi får väll se. Vore ju trevligt om det bara inte börjar regna. Vi får väll se!!
Vi måste i alla fall köra en runda så vi kan spruta lite eller MYCKET radar här för fy fasen med flugor. Bara på dator skärmen just nu sitter det tre äckel!!!

Nä nu avslutar jag med lite bilder! Ha det gött!
 Sötaste Oskar!
Fina Linnea

 Klara & Oskar

 Fina Hugo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0