Lördag kväll!

Nu är det lördag kväll. Vi har haft en bra dag.
Packat barnens grejer inför deras lilla tripp till huvudstaden, gissa om man är lite avundsjuk...fast samtidigt väldigt glad att dom får åka dit och ha det roligt!

Har så klart även kollat en del nyheter för att följa det fruktansvärda i Norge. Tusen tankar till alla inblandade och anhöriga!

Nu i kväll har vi ätigt en av mina favoriter nämligen grillad lax med goda tillbehör!

Jag har nu lagt till en länk på min sida,fler kommer nog efterhand. Vi tycker här är fina saker och jag är så kär i det där med väggord!! Vad tycker ni?

Nu sover Effi hjärtat gott, hon har inte velat skratta i dag. Men många blixtrande härliga smajl har vi fått. Hon har badat med Lars i dag , detta  älskar hon och blir helt vild och glad. Lilla Hjärtat!

Sover gör även Tindra, Jopplin , Harriet och Albin. Alla fyra är väll trötta eftersom dom är "tossiga" på dagarna. Här paras det hejvilt.....

Avslutar denna lilla kvällsblogg med lite ljus för alla i Norge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0