Morgon pigg

God morgon god morgon, ja inte är det jag som är morgon pigg utan Lars. Han har nu gått i väg en sväng med Effi i vagnen. Albin fick följa med i dag. Kl är nu åtta och jag gick upp för ca en halv timme sen, sovigt oroligt i natt på grund av värmen puuuu säger jag bara.

I går trodde jag vi skulle få en små tråkig kväll men det ordnade upp sig och blev trevligt.
Linda , Magnus och Tjabo kom hit och hälsade på. Roligt att det hände något.

Effi hade haft svårt att komma till ro och sova hela dagen, var ju så klibbigt varmt men när Tant Linda kom och gosade med henne ja då somnade hon riktigt gott!!



Tack Linda och Magnus för att ni kom hit!! Nu glömmde vi pajformen igen, ha ha!!

Innan på dagen va vi ju på Ikea och Mio som jag skrev om i går, här kommer bilder på min röda fina ljusstake som jag köppte för 40 kr billigt! Och en bild på Effis mobil!




I dag söndag har vi inga planer på dagen, det blir till att leta efter dopklänningen(har letat men den verkar vara borta). Hoppas innerligen jag hittar den. Det är ju ett tag till dopet men jag vill ju ha allt i ordning innan.
Det ser ut att bli riktigt varmt och fint väder i dag också, får väll se vad vi mer hittar på.
I kväll är vi i alla fall bortbjudna till Claudia, Janne och Troja. Ska bli trevligt värre!!

I dag är det många som är på utställning i Borås, vi har varit där några gånger och då med husbilen. Har varit trevligt, barnen har också varit med och vi gick på Borås djurpark och lite sådant. Men i år är vi hemma.  Får väll önska dom som är där lycka till, förra året tog Jopplin ett cert där sådant kommer man ju ihåg.

Nu kom Lars , Effi och Albin hem från rundan så jag ska sluta här nu, till sist får ni se en bild till på lilla Effi!


Kommentarer
Linda

Hahaha ja den där pajformen....tror det kommer att bli en följetong med den! men som sagt vi saknar det inte :-)

Tack snälla för igår o för Effimys och den goda ostbrickan! Mums!

Hoppas ni har en bra dag allihopa. Vi hörs

Kram

2011-07-03 @ 14:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0