Socker söta!



Är hon inte ljuvlig vår lilla docka? Hon är söt och go så det värker i hjärtat! I dag för första gången fick vi med lite smajl på bild!!!

I dag har vi haft en kille här och borrat hål till rören i duchen, nu är rörgubben här och grejar. Pappa lägger golv i klädkammaren. Så här händer det grejer.
Ska bli skönt när det är klart, det kommer bli så fint.
Längtar nu efter att städa bort allt byggdamm!!! Har så fina fotavtryck med grått damm på hela golvet....

I går kväll hyrde vi några filmer , är ju utan tv så något fick vi ju ha att se på. Vi såg två i går som jag kan rekomendera!!

Just Go Withit Min låtsas fru. En romantisk komedi. Vi fick många skratt!

Sen såg vi en verklighetsbaserad film som vi tyckte var jätte bra, den heter Berättelsen om Secretariat.

Ja då har ni fått lite film tipps, ha ha. I kväll blir det nog att vi tittar på den 3:e filmen som heter Baby On Board. Också en komedi.

Just nu är Lars i väg lite ärende, han har Effi med sig. Linnea och Oliver är i väg hos kompisar. Själv ska jag ffundera ut vad vi ska äta i dag.

Slutar dagens blogg med en liten bild på Effi när hon lånat en av pappas bollar han ska använda när han gör sin sjukgymnastik!




Kommentarer
Linda

Sååååååååå söt hon är! Gullunge! Nu ska jag iväg o jobba litta. Hoppas ni får en mysig fredag!

Kram

2011-07-01 @ 12:30:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0