Som det ska va

Jo allt är som det ska va med lilla Effi, vi var på BVC i dag. Hon väger nu 5080 och var 55 lång. Stora bruden nu.
Det var även tid för läkarbesök, hon klämde kännde och tittade på allt och det var bara bra! Skönt!
Om en månad är det dags för första vaccineringen.

För övrigt i dag har jag fått i väg inbjudningar till dopet, hoppas alla kan komma. Vore så trevligt. Men vi får väll se.
Har hittat dopklänningen nu och mormor har fått hem den för att  tvätta den och brodera namn och årtal.

Var och hämtade barnen hos Marie och dom, barnen sov där i natt hos Hugo och Klara. Roligt att dom har kul ihop! Lars och jag passade på att hyra några filmer, tittade på Maria Wern Drömmar ur snö. Tyvärr var den rätt seg. Tittade även på Cornelis, ingen höjdare den hellre tyckte jag.

I kväll blir det nog att vi ser den tredje filmen, Love & other drugs. Jobbigt nu när vi inte kan se tv, hoppas TELIA KOMMER SNART!!!!!!!!

I eftermiddag har barnen varit med mormor och morfar och badat i havet , gäller ju att passa på. Ser ut att kunna bli regn här. När dom kom hem blev det grillad kyckling, potatissallad och sallad till middag.

Nu begav sig Lars och barnen på cykeltur med Harriet och Albin, lillan sitter och tittar på sina saker i gymmet. Men hon kallar nog snaty kan jag tro.

Se om jag hinner avsluta med lite bilder!


 Morfar har i dag börjat lägga golvet , oj oj vad fint det blir!!







Japp japp det va allt för i dag!
Vad har ni gjort i dag!



Kommentarer
Linda

Åhh hoppas ni snart får tv igen! Sitter o tittar på allsång på Skansen, det e sommar för mig :-) Vad lilla sötnosen växer! Hoppas vi ses snart igen. Snart har Tant Linda semester så då kan vi mysa lite oftare Effihjärtat!

Ha en mysig kväll.

Kramisar

2011-07-05 @ 20:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0