VARMT

Wääää vad hett det är, klibbig och otrevlig värme. Nä detta gillar jag inte alls.

I dag har vi varit på Ikea och MIO möbelaffär en sväng. Skulle kolla inredning till vår klädkammare. Sen har vi hittat en sängstomme på Mio som vi förälskat oss i....

Effi handlade en liten orm i dag, hon tyckte den va rolig. Fick även en mobil att hänga över skötbordet.
 

 

Nu har Oliver åkt till en kompis, ska sova över där i natt. Det tycker han är toppen!
Själv önskade jag att det hände något roligt i kväll, vi kan ju fortfarande inte se på tv.... så tråkigt att bara sitta rakt upp o ner.
Vi har nu sett alla filmerna vi hyrde, dom va bra alla tre. Kanske man måste i väg och hyra fler....

Till middag här i dag blir det bakad potatis , grönsaker och tacco köttfärs. Gött!!
Fast helst hade jag ätigt detta vi hade för någon dag sedan.
 Grillade Tigerräkor

 Grillad lax , potatis , grillad sparris och fänkål och sås mmmmmm. Jag älskar fisk och skaldjur!!!!

Nä nu gnäller lilla hönan så jag måste sluta. Ha det bra i värmen.
Till sist en bild till på lill hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0