Å det fortsätter

Med en hand på vagnen för att somna Effi försöker jag mig nu på att skriva här.
Solen skiner och det  är redan varmt och härligt, precis som rubriken säger fortsätter det fina vädret. Till nog allas glädje.

I går kväll tyckte vi det var för fint väder för att sitta inne och se på tv, vi hämtade upp Linnea hos mormor(hon hade varit på stranden en sväng med henne) sen körde vi ut till Torekov. Där åt Lars och barnen glass och vi promenerade neri i hamnen.
Oliver träffade en hockey kompis som precis skulle bada, han fick låna en handuk av dom och hoppade i och badade en stund. Det var otroligt vacker, varm och mysigt.

Vi körde även in om Lollo och Jonas och deras barn, det var längesedan vi träffades nu så det var kul. Tänkte bara köra in om och säga hej men det blev värsta mys fikan med ost och kex och grejor. Vi satt ute och tiden flög i väg, inte alls vår mening. Tack Kära Lollo för allt. (Vet ju att Lollo läser min blogg, ha ha)

Kl var nog närmare tolv innan vi var hemma, Effi fick mat och somnade vid halv ett kvart i ett, sen sov hon till tio över sex i morse. Känndes så otroligt lyxigt!!!

Vi har i dag klabb med telefon, tv och nätet. Lars har ringt telia och dom skulle skicka någon att titta på det. Men det kunde ta några dagar.... Kul ingen tv!!! Nätet fixade vi med en dags surf från comviq. Men sen skulle teliia skicka. Dom skulle även koppla om vår hemtel till min mobil men det har dom inte gjort ännu så nu sitter Lars i kö till telia, det är ju så himmla roligt!!! Eller inte!!!
Hoppas vi får rätt på detta snart!

Jag tog en bild innan på vårat sovrum, tänkte visa tapeten. Men nu klabbar det också så det får bli senare.

I eftermiddag blir det bad för barnen på vejbybadet. Lars åker dit med dom.
Effi och jag ska åka till ikea och lite sådant.

Ha nu en go dag så kommer bilderna när det fungerar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0