Soligt och härligt!

Vilket väder!! Wow solen strålar och det blåser inte så farligt mycket i dag. Så härligt!
Natten till denna dag har för min del varit härlig men mindre härlig för Lars som tagit Effi hjärtat. Hon var vaken några timmar i natt men somnade tillslut när hon fick ligga på pappa och sova. Mysigt med närhet ju!!!

Nu har jag bakat kärleksmums fast i formar , får väll se hur dom blir... Hade inte tillräckligt med florsocker så Lars skulle köpa det nu. Han och Effi är nämligen och lämnar Linnea hos en kompis. Dom ska åka till Våxtorps marknad. Kul!!
Så här fina var våra töser nu när dom skulle i väg.
 Här har Effi kläder hon fick av tant Lotta när hon var här. Hon är så fin så fin. Fler sådana bra byxor önskas, sitter perfekt.
 Fina fina Linnea! Med nya byxor och skor!

I dag har Oliver kompis här hos sig, just nu är dom ute och grejar. Men kommer nog snart och vill ha fika kan jag tro.

I eftermiddag får vi lite besök vilket ska bli kul. Men innan dess måste jag dammsuga och ta en tur med dammlasen...
Hoppas även hinna med en kopp kaffe i solen i dag. Kanske Effi hjärtat sover lite ute i vagnen , vi får se. På tal om det måste vi köpa ett parasoll till vagnen, värdelöst när solen kommer rätt ner och man måste vända vagnen och så vidare.

Nä ha en bra dag nu alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0