50 Dagar!

Fredag redan , oj vad en vecka går fort. Men jag klagar inte. Det betyder en vecka närmare vår och slutet på graviditeten!!
 
I dag är det precis 50 dagar till BF och om jag får jag som jag vill tittar"liten" ut två veckor tidigare, man kan ju alltid önska och hoppas:)

I går kom vår vän Claudia hit och hälsade på, jätte kul att se henne. Hennes mage var så fin så fin. Hon ska ju ha ca 2 veckor efter oss. Så såklart blev det en hel del barnsnack!

Nu på morgonen har jag strukigt bebbens lakan och påslakan så nu ligger det fix och klart. Skönt!
Vi har även mailat på en anons på ett skötbord. Vi hade först tänkt ett från Ikea men funderar nu på ett vägghängt som vi hade när Linnea och Oliver var små. Vi har ju inte så mycket platts så det kanske vore ett smart och bra alternativ. Vi får väll se om vi får tag på ett till ett rimmligt pris.

I dag blir det lite städning som vanligt...4-5 hundar sätter sina spår, men det är det så klart värt!
Sen måste jag och handla, tomt i kylen igen! Ska fundera ut vad Linnea och jag ska ha till middag i kväll, vi är ju själva eftersom Lars och Oliver ska på hockey träning sen stannar dom i ishallen för att se Rögle!

Något lite extra gott och mysigt får jag försöka komma på. 

Annars har jag inga planer  för i dag, blir en lugn och stilla dag. Man borde kanske göra våfflor eftersom det i dag är Våffeldagen, får se om lusten faller på.

Ja det var väll allt från mig just nu men titta in igen för man vet aldrig om det kommer fler rader under dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0