67 Dagar kvar!

Åter igen vaknar man till en solig och fin dag. Härligt!!  Kallt på morgonkvisten men nu börjar det stiga.
Barnen har nu åkt till skolan och jag har bäddat , dammat och städat i badrummet.
Ska snart köra och handla lite nytt bröd som vi ska ha när min vän Helle kommer nu på förmiddagen vid tio tiden.
Längesedan vi träffades nu så det ska bli riktigt mysigt!

När det är så här härligt och soligt tänker jag på i sommras , hittade några bilder som jag tänkte visa.

Här står Lars vid grillen

Så grönt och härligt det ser ut!

Just nu är denna gräsmattan uppgrävd eftersom vi grävt upp för att lägga rör till vår utbyggnad.

Här ligger Jopplin i "hundhagen"

Tutta gården är verkligen våra smultron ställe. Tänk den 22 Maj är det ett år sedan vi flyttade hit.

Tänkte bjuda på en härlig bild på Linnea och Oliver, bilden är tagen på Olivers 8 års dag den 21 Augusti 2010.


Ja det var några små bilder som får en att längta till sommaren.
Om någon vill se fler bilder eller veta mer om vår familj (tänker på er som inte känner oss sen tidigare) så gå in på vår hemsida www.myscockrarna.se och kolla!

Nu är det snart ett år sedan vi drog till England , rättare sagt Birmingham för att ställa ut Harriet på Crufts. Värdens största hundutställning. Det va verkligen en upplevelse på många vis.... Sätter in en bild på Harriet när Karin visar henne och domaren håller på att kolla igenom henne. Hon är så vacker mitt hjärta!!!


Tänkte avsluta detta innlägget med några svar på komentarer!

*Sofie
Kul att du skriver , tack! Vad gullig du är som tycker magen är fin, tack!!! I Love dina bilder och din blogg, verkligen kul att läsa och titta! Ha en bra dag!

*Malin och Prinsessan
Tack för raderna, jo dom jeansen är verkligen mjuka och känns jätte goa. Har klämt på dom flera gånger...vill ha!! Sköt om er!

*Mikaela-Mamma till Viktor <3
Tack för att du skriver! Jag är i vecka 31, 67 dagar kvar till BF. Läääängtar tills dess! Ha en bra dag!

*Tina-Minnas Mamma
Kul att du skrev, tack! Ja dom kläderna från både KappAhl och Lindex verkar vara populära. Ha det gött!

*Therese-Mamma till Ameah
Tack för komentaren, jo det finns så många fina kläder! Jag gillar även POP. Ha en bra dag.

*Lotta
Tack för raderna hjärtat! Japp nu måste du följa min blogg, jag följer ju din, ha ha. Kram gummis

*Linda
Har nu kollat in länken du skrev, åååå himmel vad ljuvligt. Vill ha!!! ALLT! Så fina grejor!! Hoppas du får en bra dag!

Hoppas jag inte missat någon nu!

Nä nu börjar jag få lite brådis och måste sluta men man vet aldrig om lusten faller på senare i dag... Sköt om er!


Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Nämen vad fint ni har det!! :)

2011-03-08 @ 14:30:53
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0