Kväll

Då har kl slagit sju på kvällen och nu väntar jag bara på hon ska bli halv åtta och tv kvällen börjar , gud vad  tråkigt det lät. Men just nu händer det inget roligare.

Det blev inte korv och mackaroner till middag utan fiskpinnar , potatis , remuladsås, smält smör, grädde, ärtor och rivna morötter. Det va så jäklans gott och jag åt för mycket vilket jag fick lida av efteråt...kändes som magen skulle spricka, så dum man är!!!

Efter maten tog vi en runda och kollade några affärer, gick inget vidare då jag fick så jävla ont rent ut sagt att jag inte visste hur jag skulle ta mig från bilen och in, Lars föreslog säckakärran... gulligt av honom, ha ha.
Jag fick i alla fall köpt ett album där jag ska sätta in ultraljudsbilderna och skriva lite. Får se när lusten faller på.

Nu är det snart bara 8 veckor till BF , börjar oroa mig mycket för alla grejor vi skulle behöva. Önska vi kunde beställa vagnen och fixa skötbord och sådant så det var klart...sådant liksom gnager i mig och jag bara vill ha det gjort. Men vi får nog först ha garageloppis eller något eller får jag trolla med knäna...

Nä nu ska jag skära några super goda blodapelsiner i klyfter, gott att ha och smumsa på när det är halv åtta på tv och dom frestas med att laga så god mat, ja inte för jag är hungrig men väldigt sugen på någon god efterätt eller varför inte lite god tårta!!! Mmmmmm
Ha en god kväll!



Kommentarer
Linda

Vaa är det verkligen bara åtta veckor kvar? Maj månad låter väldigt långt bort men åtta veckor låter väldigt snart :-) Här hemma serverades det stuvade makaroner o falukorv , enkelt o snabbt. Såg halv åtta igår o blev väldigt nyfiken på parmesansticks, vi får väl prova en dag :-)

Blev nyfiken på albumet, kanske man får se på lördag.

Ha en bra kväll o hälsa hela familjen

Kramisar

Linda

2011-03-10 @ 19:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0