Lars 40 år!

I dag är ingen vanlig dag för det är Lars födelsedag hurra hurra hurra!!
Börjar med att skicka ett Grattis till min lilla gubbe som fyller år i dag.  Som ni kan tänka har han blivit lite firad. Först i lördags då hans föräldrar och syskon med fam var här. Det blev god smörgåstårta och vanlig tårta som Lars föräldra hade med sig, det tackar vi för.



Det var trevligt att fira honom lite trotts att han själv inte vill.
Jag fick lämna "partyt" kl nio för att köra och jobba. Har nu jobbat två nätter och kommer inte arbeta på lääääänge, så gott!!!

I morse fick barnen börja fira Lars själva eftersom jag inte slutar förrän kl kvart i åtta. Dom hade tagit fram flaggan till bordet och så fick han en paket, det var badsalt pulver i den och fina täckningar och kort som barnen gjort. Duktiga dom är!!
När barnen kom hem med skolbussen hade jag dukat upp fika och Lars fick sina paket då. Det blev en mysig stund och jag tror han blev glad.
Fick pengar av goda vänner till oss, strumpor och kalsonger av mina föräldrar. Godis, minneskort och en filmkamera av mig och barnen.
Ska bli kul att kunna filma lite av varje både barnen , hundarna och sen även bebben.








Nu har Lars och Oliver kört till hockey träningen och det är bara Linnea och jag hemma. Själv är jag nu super trött och evigt tacksam att Lars gjorde middagen klar så det bara är att värma när dom kommer hem. Den lyxiga 40 års middagen består av potatis och köttfärssoppa.
Lars har i dag även badat Harriet och Albin och i går blev Jopplin badad, dom är så rena och fina. Nu är det bara Tindra och Ezter kvar, skönt!
Stackars Lars som fått jobba så på sin stora dag....Han är duktig han!
Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa lite för nu värker kroppen.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0