När ska jag få sova???

Vilken riktigt skit natt rent ut sagt. Har haft så jäklas ont i kroppen och värst har det varit i höfterna. Som om det inte räcker till är jag så öm i tanden jag var och grejade med i måndags. Undra om det ska vara så eller det måste gjöras något? Får väl se under dagen hur det blir med den saken.
Fick ju inte sovigt något i går på dagen så när det var lägg dags var jag jätte trött och tänkte att nu kommer jag nog sova gott men nix!! Är så frustrerande att ligga och vända och vrida och att ha ont. Så när kl hade blivit halv sex gick jag upp, skönt att komma upp och röra sig lite även om hela kroppen skriker efter att få sova!!!

Hundarna blev i alla fall glada när jag gick upp och dom fick komma ut. Fast nu har dom lagt sig till ro och sover vidare. I går kväll tog jag några bilder på dom när dom låg och nanna på lite olika plattser.

Harriet                           Ezter                         Jopplin                Tindra                     Albin

Ja så kan det se ut fast den mesta tiden ligger dom med oss i soffan och myser.
I går kväll när jag gick och la mig bläddrade jag och läste i denna

Det är  lika mysigt och kul varenda gång man har en ny tidning tycker jag. Får fortsätta med den i kväll!!

Om 40 minuter ska jag väcka Linnea , Oliver och Lars, då är kl 7 och dom måste gå upp för att hinna bli klara till skolbussen hämtar dom. Får inte glömma att Linnea har Idrott i dag...Dessa eviga gymmpapåsar som ska med.....

Sen på för middagen får jag kolla över städningen här , köra och handla nytt bröd och lite annat smått. Har jag tur hinner jag vila en liten stund innan kl ett då Alexandra kommer hit för att fika. Ska bli riktigt roligt att träffa henne i dag , vi kommer ha mycket att prata om precis som Helle och jag hade i går. Tror Alexandra är i vecka 22-23 något.

Nu ska jag gå och fylla  på min kaffe kopp sen kolla runt lite på datorn på lite olika sidor som jag besöker flitigt. Hoppas ni som läser sovigt lite bättre än jag och ni är pigga och glada!


Kommentarer
Lotta

Men gumman.. usch så jobbigt att du inte får sova.. lider så med dej:( Hoppas det blir bättre inatt och att får sova ritigt, riktigt gott:) Hoppas att allt var bra med vår lilla Alex, hon är så go och jag är så glad för hennes skull, hon kommer att bli en toppenmamma, precis som du är hjärtat:D

kramar i massor

2011-03-09 @ 20:19:09
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com
Linda

2011-03-09 @ 23:09:21
Linda

Usch det e inget vidare att inte få sova! Har oxå svårt att sova med den här ryggen :-( jag blev rekommenderad glidlakan idag av min chef o jag känner att pensionärsvarning snart måste utfärdas :-))) o snart ber jag busschaffören sänka bussen när jag ska gå på haha! Hoppas du får sova gott inatt o att tidningen e bra! Sköt om dig o så hörs vi en dag!

2011-03-09 @ 23:14:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0