Så lätt

Ja ni så lätt min värld rasar just nu. Skulle i dag åka och köpa ett skötbord men fick ett mail i morse att hon sålt det i går kväll. Jag blev så grymt besviken. Det va ett sådant vi ville ha och det kostade bara 300 kr , perfekt för min ekonomi.

Ett sådant här var det. Hade vi bara kört i går kväll hade det varit vårt.....
Nu har Lars satt in en anons på blocket att vi önskar köpa men jag tror inte många kollar på köpes anonserna. Fan jag ville ju haft det klart! Sen såg jag fram i mot att åka till Höganäs, sjukt eller jo men när det händer inget här ser man fram i mot konstiga saker.

Så min dag startade helt fel och när sen bloggen inte fungera att uppdatera blev det inte bättre. Gick och la mig bara för tiden skulle gå...

Lars har varit betydligt duktigare än jag , badat Jopplin och Abin. Klippt häcken mm.

Nu vid fyra kom min vän Helle hit på en kopp kaffe och det kändes bättre en stund. Vi passade även Klara och Oskar ett tag eftersom deras mamma Marie skulle på utväcklingssamtal i skolan med Hugo.
Tack vara Lars gick det bra och Oskar somnade. Han blev först ledsen men var väldigt trött. Linnea lekte med Klara så tjejerna märkte vi inte av.

Oliver har i eftermiddag varit hos en kompis och lekt, dom hade haft det bra.

Nu har vi ätigt torr och tråkig pytt i panna. Lars och Oliver tittar på ishockey på tv och Linnea grejar på rummet. Då passade jag på att sätta mig här, hoppas det fungerar nu...

I går på posten dök dessa upp
Information om förlossningen i Halmstad. Beställde dom på nätet. Vi har ju varit där förr men kul ändå.

Nu tänkte jag lägga mig i ett bad sen får man väll hoppas kl går fort så hon blir elva och jag kan gå och lägga mig.

I morgon har jag inga planer förrän kl fem då ska jag klippa mig, ska bli ljuvligt. 100 år sen sist och jag ser för jäklig ut. Borde färgat också men vem har råd med det...är så himla svårt o jobbigt att göra det själv nu med magen, att hänga över en badkarskant för att skölja av färgen är inte så fräckt kan jag säga.

Nä jag får väll gå med mitt gråa fesna hår...

Just i dag längtar jag tillbaks till mitt vanliga ogravida liv, jobbigt att bara må dåligt både fysigt men värst psykiskt.  Att inte kunna göra något är skit, inget känns roligt och får man en ide ja då hade man behövt pengar...

Nä nu vill jag inte mer!!!!!!!!!!!!!!

Får väll sluta med något vackert efter detta kräkiga innlägg.
 Ha en bra kväll!


Kommentarer
Sussi Lindquist/K Longlow's

Hejsan Vännen

Tråkigt med skötbordet men har du tänkt på att sätta ut en "köpes-efterlysning" på Facebook? Man når ju sjukt många männiksor och kanske någon känner någon som känner någon som har ett till salu.



Ha det gott och hälsa gubben, Oliver och Linnea så jättemycket

Kram Sussi

2011-03-30 @ 19:55:25
URL: http://longlows.dinstudio.se
Emha

Ibland har man såna dagar då inget känns rätt - men det får man ha ibland! Man får tänka att det bara kan bli bättre :-)

Tråkigt med skötbordet dock!

Kram

2011-03-31 @ 11:26:00
URL: http://onlyemha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0