Ska bli gott!

I dag har faktiskt solen varit framme då och då. Skönt. Jag vilade i förmiddag och sen körde jag till stan, gick och kollade i några affärer innan kroppen sa till och jag fick köra hem. Handlade inget mer än en macka med hem som Lars och jag delade på, satt fint.
Något som också ska sitta fint är vår middag , panerad torsk, kokt potatis , ärtor, sås och smält smör och grädde och färsk pepparot till den som vill ha det. Å det vill jag!!! Har längtat efter det nu ett tag.

Nu i em har jag kollat på datorn lite , finns lite saker jag önskar mig.



Nu kom Lars och Oliver hem från Tennis träningen så jag få sluta nu. Ha det gott igelkott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0