Söndag

Jaha då var det söndag mulet ute och inne!
Kan man döööö av uttråkning tror ni? I så fall är jag väldigt nära.
Går kvällen blev precis som jag befarat, blääää.

I dag låg jag kvar i sängen till sex , var rädd att väcka Oliver och hans kompis som som över. Men dom vaknade en stund efter ändå.
Kl tio blev Lars och barnen hämtade och åkte till ishallen, själv försökte jag mig på att vila men det gick si sådär. Har ju en löp tik här och Albin är stollig i huvudet och piper en del....
Önskade jag somnat och vaknade i Maj månad eller i alla fall sov bort många timmar så denna dagen snart hade varit slut.
Kl är nu bara tjugo i två, många timmar kvar att slå i hjäl genom att glo på datorn , sitta o glo på en helt ointressant tv eller bara sitta rätt upp och ner.  Så klart kan man ju alltid städa men jag är jävligt trött på att ha det som ända sysselsättning, så jag skiter i det i dag.

Nu är Lars och Linnea och handlar , i dag blir det ungspannkaka till middag. Ångrar nu att jag inte själv körde för då hade jag ju kommigt utanför dessa väggar i alla fall.

Oliver är sur och sitter o glor på hockey på tv, JIPPI eller inte. Det jävla hocky ljudet gör min hjärna galen. Tyvärr bor vi ett hus som är byggt på det viset att man inte har någon stans att gå undan o vara i fred på, jo toa men där kan man ju inte sitta. Brukar bada för att få lugn och ro men va fan man kan ju inte bada 20 ggr om dagen.

Funderade innan på att baka något men jag vet inte , bakar man så äter man ju... sen får jag baka något som går lagom fort eftersom jag får ont av att stå i köket och greja. NÄ nog ingen höjdar ide det hellre.

Borde trimma hundarna men i morgon ska jag trimma en annan hund och får väll spara kroppen så jag klarar av det, måste ta Ezter i veckan också. Så våra egna får vänta.

Nä nu ska jag , ja vad ska jag? Nä inget men i alla fall sluta plåga er!
Hoppas ni har en bättre dag än jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0