25/5-11

Hej svejs så här på onsdagen! För det är väll onsdag? Jag är lite smått virrig vilken dag det är. Blir så när man mest går hemma och skruttar.

Ni kan tro Lars och Oliver var blöta i går när dom kom hem från fotbollen, stackars dom. Oliver fick direkt i badet och värmas upp.
Lars hade Jopplin med dit men hade kunnat skydda henne under ett tak och sin jacka så hon inte blev blöt. Sen när det var uppehåll sprang han och satte henne i bilen.

Men en hund som blev blöt i går var Harriet , fast med vilje. Lars var så gullig och badade och fönade henne i går kväll. Så nu är hon ren och fin och redo för att trimmas.
Stackars Lars ständigt fullt upp med vara ute och fixa , köra Oliver på aktiviteter, hjälpa mig med massa saker och ibland bli väckt utav mig när jag behöver en paus och sova.
Sulle vilja ge honom någon slags pris för värdens bästa pappa och sambo!!
Nu vaknade lilla smulan och vill ha mamma gos , bäst att lyda. Stackars Linnea mår inte bra i dag hellre utan ligger i soffan och ser på tv.
Oliver är pigg och frisk tack och lov och är i väg i skolan.
Nä nu mååååste jag sluta Effi kallar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0