7 Dagar till BF

Hej svejs!
Här ser det ut att bli en fin fin och solig dag. Det är redan 8,8 grader och kl är nu halv åtta så det verkar ju lovande.

I går när vi var och lämnade Oliver hos Lars föräldrar i Grevie plockade Lars pappa dessa fina blommor till mig. Jag älskar dom!!


I dag önskar jag och hoppas på att få en skön och mysig dag. Är lite sugen på att göra pastasallad och kanske baka ett bröd till det och göra en god vitlökssås. Vi får väll se vad resten av familjen känner för.

Fast helst av alls skulle jag vilja åka till fiskexpressen och köpa hajmal, den lindar man med bacon och grillar mmmm det är LJUVLIGT. Till det är det gott med kokt potatis och då hellst nypotatis, stod och höll i det i går men tyckte 120 kr kg var för mycket med tanke på att jag själv gärna satt i mig en hel låda, ha ha.
Nä vi har grillad hajmal brukar Lars göra en super god romsås och så grillar vi sparris och fänkål. DET är min stora favvo och jag känner nu hur det vattnas i munnen....

Tänk sen en god kladdkaksbit med grädde till efter det , åååå vad det vore nice!!

Eller att bli utbjuden på hamnkrogen i Skälderviken där dom har värdens godaste fisksoppa.... å gud nu måste jag sluta. Ja listan kan nog göras rätt lång på vad jag är sugen på.

Nu kom Lars upp för en liten stund sen, han tog kaffe koppen med sig och gick ut. Han ska nog kolla ägorna , växterna , gräset och växthuset kan jag tänka mig. Och så väntar han nog på att få sitta här vid datorn. Så jag får nog skynda mig lite.

Tog precis ett kort på min älskade Tindra gumma, hörde att hon bökade runt i soffan och hittade henne så här.
 Va jag gör inget!! Bara gosar med filten lite kanske då.

Nu kommer Lars , bäst att sluta. Ha det gott igelkott!!


Kommentarer
Martina Olsson

VAd orättvist att ni har liljekonvaljer redan....här har knappt bladet kommit upp ännu :( så är det när man bor för nära havet på den andra sidan......

2011-05-08 @ 13:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0