8

8 dagar kvar till den 14:e som ju är BF. Kanske inte konstigt att det mesta är tungt och jobbigt nu...

Nu har jag kollat runt på datorn ett tag. Om en tre kvart ska resten av familjen väckas.
Men nu först ska jag skriva några rader här.

Vi ska vara i Halmstad kvart över tio i dag så vi kör nog vid nio tiden. Innan dess ska jag bädda, damma av lite, plocka och så klart hinna bada. Måste lägga ner kameran i väskan fall i fall vi inte kommer hem, vilket jag tror att vi gör.
Men man måste ju vara redo om inte.
Så nu är barnvakt och hundvakt fixade igen och proceduren börjar om.

I dag känner jag faktiskt riktigt liv rädd inför förlossningen, vissa dagar käns det mer som om att det måste göras och att jag klarar det men just i dag vill jag boka en resa låååångt i väg och bara ångra mig....

Ni som läser här måste tycka jag är helt konstig i huvudet men det är jag nog också ha ha. Är så kluven och splittrad och längtar så efter mitt normala jag!! Vilket jag tror fler i familjen gör då jag ju inte orkar göra något längre och som sagt är humöret inte på topp.

Nä nu ska jag sluta min lilla morgon blogg och i stället gå och vattna mina små blommor. Önskar er en bra dag och jag skriversäkert här när vi kommer hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0