9

I dag är det 9 dagar kvar till beräknad förlossningsdag, jag har en kännsla av att jag kommer gå dom 9 dagarna och säkert 9 dagar till....
Men i morgon är det dags igen för undersökning på förlossningen i Halmstad. Fast det tror jag är helt onödigt, vi får väll se!!

I går mådde jag riktigt dåligt, hade andnöd till och från hela dagen. Fick vila flera gånger och mådde verkligen konstigt. Tror det var sömntabletten jag fick som gjorde det. Gick in på  FASS för att läsa om den och hade man problem med andningen i vanliga fall skulle man INTE ta denna tablett. Den var JÄTTE beroende frammkallande och påvärkade fostret om man var gravid....
Låter mindre bra tycker ja så inga mer sådana piller kommer i denna kroppen.

Som ni förstår hände det inget speciellt här i går, Lars var som vanligt flitig. Barnen åkte till mormor på eftermiddagen eftersom det var Onsdag och Linnea och mormor skulle på Friskis och svettis på kvällen. Oliver ville följa med men får ju tyvärr inte va med på friskis eftersom han inte har åldern inne.

När barnen kom hem fixade min duktiga gubbe middag , blev korv och mackaroner i all enkelhet. Smakade bra och gick fort och lätt. Kan va väldigt skönt ibland med sådan mat.

Nu ska jag sammla krafter till att åka och handla lite, den där kylen beövs alltid fyllas på tycker jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0