BVC

WOW just nu kom det en mega hagelskur. Det bara vräker ner. Inte kul för alla fina blommor, hoppas inget blivit förstört.

Det var meningen vi skulle varit på BVC i dag men dom ringde i går och undrade om vi kunde komma en annan dag, så det blev redan i går eftermiddag vi var där.
Effi hade gått upp 200 gram sen i onsdags så det var väldigt bra. Inte konstigt med tanke på att hon varit väldigt matglad senaste dagarna.
Känndes skönt att kolla henne och Kerstin som jobbar på BVC är verkligen trevlig och bra! Nästa vecka är det dags för nytt besök.

I dag har Linnea varit hemma från skolan, mår illa och ont i magen. Tack och lov verkar det inte bli något värre med det. Hon har vilat och pysslat hela dagen.

Själv har jag små  städat mellan varven men Effi tar så klart mycket tid. Just nu har jag kyckling i ugnen till det blir det kokta nypotatis och pepparsås och Lars pressgurka. Ska bli gott.
Lars och Oliver är på fotbollsträning nu, stackarna för vilket jäkla väder. Det öser ner o nu börjar det åska.
Tror jag ska avsluta detta nu och stänga ner datorn. Men avslutar med några bilder!

 Snuttans hand håller min hand, så sött!!

 Tog denna bilden när Effi och jag var på promenad.



Kommentarer
Lotta

Hej gumman! Naw.. vilka fina bilder, speciellt på den lilla lilla pyttehanden:) Här är det lugnt idag, blev varken hulken eller utomjording igår.. phu man var ju litta nervös för det! Tänkte komma en dag i slutet av veckan och hälsa på , men jag hör av mej så vi kan synka våra fullbokade kalendrar;)

Många kramar till dej och lilla mysEffi såklart!1

2011-05-24 @ 18:59:00
URL: http://lottaloppan.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0