Fredag

Då var det redan fredag och i går var det en vecka sen vårt lilla smultronhjärta föddes! Det har varit en fantastisk vecka. Man kan inte titta sig mätt på lilla Effi, hon är helt bedårande perfekt.
Allt fungerar otroligt bra , hon äter sover och är så nöjd. Man märker att hon är lite mer med och vaken för varje dag, hon tittar stort på en med sina fina blåa ögon.

I går var hon på sin första handle runda på Väla mm, det var presenter till Linnea som skulle fixas. Lillhjärtat sov så gott i sin vagn och allt flöt på väl.
Vi hittade vad vi tänkt och jag känner mig nöjd med ´presenterna till Linnea.  Hoppas nu hon också blir glad!!

Det var väldigt mysigt att vara i väg en runda , bara Lars , jag och Effi. Vi slog till på varsin bakadpotatis till lunch och det var mysigt.
Att sen kunna röra sig en smula bättre nu är inte hellre fel, ovant att orka och kunna lite mer än för ett tag sen. Men jag njuter kan jag säga. Fortfarande känner jag av mina foglossningar men det är mycket bättre, nu tar det nog ett tag att bygga upp lite kondition och muskler igen som förstördes under graviditeten.

I förrgår var ju Helle här och hälsade på, det var mysigt. Både jag och Effi fick fina presenter. Kul. Effi hjärtat har  fått mycket fina kläder kan ni tro. Detta + strumpor och en mössa fick on av Helle!
 Så himmla fint!


Här är mina fina presrnter , jag tycker burken är jätte fin och hoppas få tid att baka något gott att ha i den också. Å så fick jag te, det luktar jätte gott och ska bli spännande att prova.

I går kom Claudia hit och hälsade på en sväng, hon ska ju ha bebbe vilken dag som hellst. Hon är så fin i sin mage men hon längtar så nu vilket jag förstår. Effi fick två söta bodysar från henne, tack kära Claudia!!!

Har tagit några små bilder på Effi som ni får se här!



Storebror Oliver och Effi myser lite!


Denna söta mössa fick hon av Helle. Tog bilden i går innan vi skulle i väg och handla, är hon inte söt???

Nu ska jag väcka familjen, sen blir det morgonbestyr. Ska sen slå in lite paket och handla maten till morgondagens kalas för Linnea. Tänk 11 år i morgon!!
Tack för mig för denna gången! Ha en bra och solig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0