God morgon!

ÄNTLIGEN morgon, vilken natt! Inte bara den vanliga smärtan o toa besöken som hållt mig vaken utan även mina nerver..
Ska ju i dag kl elva vara på förlossningen för en bedömning om dom ska sätta igång mig eller inte.
Tusen tankar snurrar i huvudet, kommer dom göra det eller vi får åka hem och vänta vidare?
Vill jag föda barn? NÄ men gud jag vet ju att bebben måste ut. Ena sekunden tänker jag att aaaa detta klarar jag nästa tänker jag NEJ jag vill inte jag kommer ju döööö!

Ja ni det blir till att vänta och se vad dom säger kanske vi får åka hem med vår packade väska igen men det bästa vore ju om vi fick detta gjort och fick åka hem med en frisk och fin liten bebbe som nu är mycket efterlängtad av många!
Det är skönt att veta att många tänker på oss och jag tackar för komentarer, sms , telefonsamtal och er omtanke!!!

I går och i natt har jag tänkt så på min gravida vän Jonna, ringde henne och sms:a i går för att Gratta henne på födelsedagen. Fick inget svar och jag kände på mig att hon nog säkert var på förlossningen.
Nu kl fem på morgonen fick jag sms att deras andra barn var fött, det blev en stor och fin pojke!
Så roligt och jag är så glad för deras skull!!! Stort Stort Grattis Jonna med familj till er prins!! Vi får väll se om vi ses på BB....

I går hade vi en bra och mysig dag. Lars och jag var ute  och körde, köpte nya växter och träd till trädgården. Det kommer bli så fint när det växt till sig!
Efter det vilade jag lite och sen fixade jag fika till två av mina vänner. Helle och Alexandra. Det var mysigt att träffa dom båda!
Båda har ju nu runda fina magar, här är en bild på dom!
 
Dom är så fina så!!! Tack för att ni kom!!

Barnen var jätte gulliga och hjälpte mig med disken och plocka undan i går, det uppskattade jag. Själv kröp jag ner i ett bad innan det var dags att förbereda för middagen. I går var det grillat och smakade sååå gott! Lars är en mäster grillare!

Kl nio i går kväll satt jag bänkad vid tv:n. Tittade på En unge i minuten, vet inte om det va bra eller dåligt att titta på det när man själv snart ska föda...men jag tycker så mycket om det programmet. Såg ni den pappan som fick ett nacksving, ha ha. Herre gud hoppas inte Lars får utstå det!!

Ja nu på förmiddagen ska jag fixa det sista , måste ju va berädda om vi nu skulle få stanna kvar. Ska ladda mobilen så jag kan sms:a för många vill ju veta om vi får stanna eller inte. Ska packa ner det sista i väskan och lite sådant.
Barnens grejor är packade , barnvakt och hundvakt är fixade. Skrivit en lapp med barnens tider och Olivers träningstider på. Ja det är ju lite att tänka på...

Undra hur besviken man blir om vi får åka hem??
Undrar också hur rädd jag kommer vara OM dom sätter igång det??

Gud vad förvirrad jag känner  mig just nu!!

Nä nu ska jag sluta skriva och besöka mina favorit sidor på datorn, sen kl sju väcker jag Lars och  barnen sen ska det fixas klart och sen bär det i väg mot HALMSTAD!!!

Håll gärna en tumme eller två !! Hör av mig när jag kan!!!


Kommentarer
Malin Johansson

Lycka till, jag håller tummarna för er! Allt kommer att gå jättebra =)

Kramar från mej

2011-05-03 @ 06:55:52
URL: http://cockerbloggen.blogspot.com/
Anki Holmgren

Lycka till! Vi håller tassar och tummar för er.

2011-05-03 @ 07:28:56
Linda

Gomorgon!

Jag tittade på programmet iaf igår o jäkla vilket nacksving :-) men han klagade inte (han skulle bara våga) :-) . Jag bara bölade o bölade såklart! Önskar er lycka till idag i kommer tänka på er hela dagen!

Stora kramar

2011-05-03 @ 08:22:12
Ewa Angsmo

Lycka till! Det går bra! - även om det är "kämpigt" så tänk på belöningen efteråt - och vips så känns det inget! Styrkekramar <3<3<3

2011-05-03 @ 08:23:23
Susi Lindquist

Spännande är ordet.

Tänk vad spännande att äntligen få se vem som bott därinne så länge.

Det kommer gå så himla bra.

Kram Sussi

2011-05-03 @ 08:27:53
URL: http://longlows.dinstudio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0