Lite bilder

Efter jag bloggat i morse gick jag och tog lite bilder!
 Fina vaggan, den byggde Pappa när vi väntade Linnea. Så där har både Linnea och Oliver legat!

 Snutten Mormor och Linnea köpt till bebben i går!

 Citron från mitt fina citronträd jag fick förra året av goda vänner när jag fyllde år!
 En av mina favoriter i vår trädgård!

 En lite dammig syrenknopp. När dom sprutisolerade här för någon dag sen la sig tyvärr ett oönskat laker sådant över allt. Ser ut som stora jätte mjäll i hela trädgården...
Vårat hus i morgonsolen!


 Fint!

Till sist en bild på Harriet och Albin, dom busade här innan frukost. Dom stod så här jätte länge men till slut fick faktiskt Harriet ge sig och Albin gubben vann!!


Ha det nu så bra!


Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Härliga bilder, och vilken fin vagga :)

Hoppas allt är bra med er och att ni fick en trevlig valborg!

Kram

2011-05-01 @ 14:27:08
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0