Lycka!

Godmorgon!
Sitter här nu med en mätt och belåten Effi bredvid mig, hela kroppen skricker av lycka när jag tänker på eller ser henne.
Kl är nu kvart i sex och vi har sovit ok i natt, nu har lillan fått mat och jag tänkte passa på att skriva några rader här.
Ute blåser det och några regn skurar har det kommit i natt, så typiskt med dåligt väder i dag då Linnea ska vara ute på friluftsdag hela dagen med skolan.
För min egen del kvittar vädret i dag då jag planerar att vara inne och ta det lugnt efter några intensiva dagar.

Effi och vi har redan haft några besök vilket är jätte trevligt och man vill ju inget hellre än att visa upp sin nya lilla skatt!

Hon har fått så många fina presenter kan ni tro, helt ljuvliga kläder!! Effi hälsar och tackar så mycket för dom!
Barnen hade varit i väg med mormor och handlas en massa fina saker när vi var på bb, dom hade skrivit fina kort som gjorde att mamman (jag) inte kunde hålla tårarna inne.
Dessutom stod det en fin bukett rosor på bordet med ett kort Lars skrivit, gissa om man blir glad?!

Tänkte bjuda på några bilder!

 Här myser Lars och Harriet med Effi i min säng.
På tal om Harriet kan jag berätta att allt fungerar super bra med hundarna, dom är så försiktiga och pussar henne så fint.
 Här är en bild på hennes några av hennes fina presenter!
 Snuttan!

 Rosorna vi fick av Lars!

 Effi och pappa mys!

I går var vi i Halmstad för att ta PKU prov på lillian och så skulle doktorn känna och klämma på henne. Allt var bra. Hon blev även vägd och hade gått ner lite men det är ju brukligt dom första dygnen.
Det var Lars , Linnea och jag som var i väg. Oliver hade fotbollsmatch. Dom mötte Vejby och förlorade men så är det ju ibland.

Efter Halmstad var det snabbt in om affären och sen hem för att städa och fixa inför mitt lilla tårtkalas, jag fyllde ju år i går och vi skulle ha lite gäster. Det fick bli i all enkelhet men jag hoppas alla förstår att det blev så. Linnea fyller år på Lördag och då hoppas vi kunna ha en bättre fest.

Jag blev fint uppvaktad på morgonen utav Lars och barnen, fick en sådan där maskin man gör bubbel vatten i och strumpor. Jätte fint!!!
Senare på dagen fick jag en kokbok (halv åtta hos mig) , orkider, en lampa, lotter och lite annat. Tack alla för att ni kom och tack för fina presenter!

När det sen blev kväll gjorde Lars god middag till oss, stekta nya potatis vilket jag älskar. Potatisarna fick vi av Lars pappa, jätte snällt och väldigt uppskattat! Till potatisen hade vi ägg och bacon mmmm, gött!!

Sen blev det soff läge med hockey på tv:n, själv var jag så trött att jag höll på gå sönder på alla sätt. Det var skönt med en lugn kväll och Effi mys!
Här kommer några fler bilder!
 Fina tårtan mamma hjälp mig att göra!

 Tuttan!

 Effi sover gott i vagnen!

Ja det var nog allt för just nu, snart ska jag väcka Lars och barnen. Tror det blir svårt i dag då barnen var uppe länge i går för att se klart ishockeyn.

Till sist tack för fina Grattis både till Effi och på min födelsedag!


Kommentarer
Linda

Gokväll!

Hoppas att Ni haft en fin dag och bara tagit det lugnt! Saknar Effi men snart ses vi igen. Fina bilder på henne, man vill bara gosa med henne!

Hörs snart!

Kram

2011-05-16 @ 20:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0