Mat Mat och Mat

Då var helgen över och det var åter igen måndag, barnen har åkt till skolan och Lars är där ute och fogar på stenväggen.
Själv har jag matat lilla hönan och hon sover nu lite oroligt i sin vagn. Dom senaste dagarna har hon velat äta ofta ofta, men så kan det ju va ibland.
För övrigt är allt bra och hon är ljuvlig! Tog några bilder i går när Linnea och Effi låg på min säng och myste!



Mina fina tjejer!



Jag skrev ju i går att vi skulle ha lax till middag. Den skulle grillas, tack och lov att vi har ett tack att stå under för det blev ju värdens oväder i går kväll med åska och regn. Så det löste sig ändå.
Middagen blev verkligen super god och jag längtar redan till nästa gång vi ska ha samma.

Just nu funderar jag på att gå ut och gå en liten runda med vagnen, känner att jag måste komma igång så smått och röra mig. Men ännu känner jag ju av foglossningar och lite annat så det gäller att börja så nätt.

För övrigt har jag inga planer i dag , städa lite och så.
Denna veckan ska jag trimma vovvarna , snacka om jobb. Gud med päls dom har!!! Men det får bli när Lars har tid att passa Effi hjärtat.

Nja det var nog allt för just nu , inte så kul kanske men så är det när det är vardag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0