Mysigt

Hej hopp på er!
Oj oj vilken gårdag och natt, haft massor med sammandragningar och ont i magen. Blev inte mycket att sova i natt. Nu har det lugnat ner sig men kommer då och då och karaktären är sådan att man måste stanna upp och andas.

Nu i dag har Lars fixat pumpen i trädgården, så här skvalpar vattnet och jag får gå på toa hela tiden. Men GUD så mysigt det är!!!




Han är så händig min gubbe, tyvärr orkar jag inte hjälpa honom utan sitter mest och tittar hur fint han gör det. Nu målar han lite på väggarna här på innergården.

Hundarna är varma i dag men ligger gott där ute och sover.
 Albin med huvudet på trappen.

Harriet och Tindra!

Och så lilla Jopplin!


Tog en bild på våra syrener när jag ändå va ute med kameran, är det klokt att dom redan slagit ut?


Förra veckan planterade vi en vindruvsranka, det ska bli gröna druvor. Tänker om några år när det väller av goda druvor här mmmmm


Klematisen blommor också redan.

Nu kommer snart min lilla mor, hon har stekt biffar till oss. Så snällt så.  Så nu ska jag gå ut en liten sväng och vänta på henne!
I eftermiddag blir det nog fika gäster här!
Ha det gott!


Kommentarer
Anonym

2011-05-12 @ 22:12:50
URL: http://www.goldentassen.se
sussi

Bruka skicka en hälsning på vovvarnas sida eftersom jag brukar titta in vad som har hänt men nu har jag hamnat här och läst av ren nyfikenhet men är bebisen på väg måntro för det har varit lugnt med skrivande. Hoppas allt går bra och att storken kommer med ett knyte. Sussi

2011-05-12 @ 22:15:31
URL: http://www,goldentassen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0