x i taket

Vet ni vad?? Jag har sovit i natt , två toa besök och ett utsläpp av hundarna men annars sov jag till halv nio. Så jäkla gött!!!!
I går eftermiddag kväll hade jag som mensvärk och en massa sammandragningar men det bidde inte mer , gör inget eftersom jag kunde sova bättre i natt än på säkert 3 månader!

Nu ska Linnea och jag snart åka till idrottsplattsen i Munka-Ljungby och titta när Olivers lag spelar mot Skälderviken!! Solen skiner men tyvärr blåser det lite i dag, det ska bli trevligt att komma ut lite och se Oliver spela.

På vägen hem får jag nog handla lite , kylen är såååå tom så tom. Vad kan man tänkas ha till middag i dag?
I går blev det pastasallad , det var fin fint!

För övrigt har jag inga inbokade planer i dag, får säkert vila lite när vi kommer hem, sen är här tvätt som ska vikas...blääää.

I dag är Jopplins "valp" Tuva på utställning. Vi tänker så på henne och håller tummarna att det ska gå bra och att dom får en trevlig dag vid och i ringen. Gud vad jag längtar i väg nu, flera månader sedan vi var i väg . Men snart snart är det dags. Men först får det bli trimmning, har nog flera ton päls att få bort innan våra godingar kan visa sig i ringen igen.
Det ska bli så roligt och det är mysigt med utomhusutställningar (om vädret är bra) och det ska det vara har jag tänkt mig, ha ha.
Hoppas bebben är ute då bara annars får nog Lars köra mig på en kärra....
Då blir det kaffe korg med goa ägg och bacon mackor , kaffe mm mm. Träffa lite folk och bara ha det mysigt.
Tror våra vovvar läääängtar ut och visa upp sig lite, brukar ju kunna det rätt bra.
Jag njuter varje gång jag ser dom flyga fram, hur det sen går det får bli som det blir. I mina ögon är dom ju vackrast av alla!!!

Nä nu får jag göra mig klar för att köra.
Ha en bra dag och hoppas ni kan juta av det fina vädret!


Kommentarer
Lotta

Men guuuud så skönt att du fått sova gumman!!! Nästan lite komiskt det här.. jag hade ju oxå ont imagen igår och har drömt så konstigt om dej inatt, så imorse när jag vaknade, var jag helt säker på att ni hade åkt iväg!! phu.. jag andades ut rejält när jag såg att du skrivet här! Fast o andra sidan vill jag att bebben ska komma ut nu!!!! Jag har handlat en del pesenter till både dej och bebben redan så du vet min fina;) Hoppas ni får en jättebra dag och hejja hejja hejja Oliver!! många kramar

2011-05-08 @ 10:56:17
URL: http://lottaloppan.bloggproffs.se
Linda

Vad glad jag blir att läsa att du fått sova, så härligt :-)Hoppas ni får en mysig dag!

Kramisar

2011-05-08 @ 11:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0