Onsdag!

Jaha då ska vi se , några rader ska jag försöka få till.
Som ni säkert vet och ser på rbriken är att det är onsdag. Så blir det när fantasin tryter...

Linnea har varit hemma i dag också, tycker hon ska va riktigt bra innan hon får åka till skolan. Vi får se hur det blir i morgon.
I dag på förmiddagen har Lars fixat med staketet där ute, blev toppe. Han är ju helt fabulös som han själv säger , fniss!
Själv har jag Effi gosat och inte gjort så mycket mer. Men nu har jag i alla fall varit i väg och handlat och varit hos frissan med Oliver. Han blev riktigt fin tycker jag.
 Här är han! Både han och pappan har namnsdag i dag, Anders. Grattis alla som heter Anders!

Om någo funderar på vad jag handlade så kan jag informera om att det va Lax , potatis , sås och ärtor. Ska bli gott. Blir lite tidig middag i dageftersom grabbarna ska och titta på hockey.

När Oliver och jag kom hem hade Lars dammsugat , skönt! Det är inte klokt vad 5 hundar kan håra ner på en dag....

Just nu sitter lill gumman Effi här vid bordet och kastar ner sina leksaker på golvet. Undras hur många gånger o dagen man tar upp do, känner ni igen fenomenet??

Här kommer en bild på kransen jag gjorde i går, den blev så  där och inte  riktigt rund hellre, men men den duger till oss!


I går tog vi lite bilder på Effi, ovanligt va? Ha ha nej inte precis. Hon är ju ljuvlig och söt som socker den bruden.









Nä nu ska jag ta och gosa med lilla Effi lite. Man kan ju liksom inte få nog, att ffå dregel och goa pussar i hela huvudet det är ju aldeles underbart!

Tack och hej från mig för denna gång!



Kommentarer
Lotta

Hej bruttan! Gud så söt hon är!! Hon är helt bedårande på det kortet där hon har handen i munnen:) Fast jag har nog ändrat mej nu.. hon är lik sin mamma, absolut är hon det:) Söt som socker är ni båda<3 puss och kram

2011-11-30 @ 16:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0