Ett sista....

Ja ni , detta blir förmodligen det sista ni hör av mig på denna blogg.
Jag älskar att blogga och lägga ut bilder på det finaste vi har nämligen våra barn oclh vovvar. Men eftersom jag har svårt att få tid & tillgång till datorn så har jag nu bestämt mig för att sluta. I alla fall pausa tills jag får bättre förutsättningar.
Dessutom har Lars dator havererat i dag då Linnea och Effi satt vid den. Jag skriver nu på barnens dator och den är inte helt frisk den hellre.

Om jag ska kunna blogga på mitt vis måste jag ha lugn och ro och lite "egen tid" för att kunna skriva ordentligt. Senaste tiden har det bara varit en massa tråkiga saker på bloggen. Men jag hoppas jag kan återuppta denna blogg någon gång , detta med att blogga har jag ju tyckt va så roligt och liksom min grej.

Tack till er som läst och ett extra tack till er som skrivit komentarer. Kanske inte ni kommer sakna mig, men jag er!

Sköt om er där ute ♥



Kommentarer
Anna

Nej vad tråkigt!!! Det har ju varit kul att gå in och läsa och titta på lite mysiga bilder :) men men, förstår dig! Vi får helt enkelt hälsa på lite oftare :) ha det bra! Kram kram

2011-10-30 @ 21:27:32
Annica

Åhh va tråkigt :( Det har varit så kul att läsa o kika på bilder. Hoppas att du kan komma igång o blogga igen. Massor med kramar!!

2011-10-30 @ 22:25:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0