Dusch

NU har det duschats kan ni tro, äntligen är våran dusch klar. Och det blev precis så bra som vi tänkt. Lars , Oliver och Linnea har provat den, själv tog jag mitt dagliga bad. Vilket jag ju älskar!

I går visade jag ju en jacka här i bloggen, det va Effis andra jacka. Båda är återlämnade. Hur fasen syr dom barnjackor? Tror dom att dom har fem meter armar eller? Nä vi får helt klart leta vidare.....

I dag har vi varit barnvakter, handlat och lite sådant.
Helle har varit här på kaffe träff, ingen bebbe ännu. Hon har nu gått tio dagar över tiden, stackars!!!

Oliver skulle varit på hockey träning men eftersom vi fick ett samtal från skolan.....fick han bli hemma. Hoppas han lär sig något av detta....

Nu i kväll hoppas jag kunna se på Idol i lugn och ro och att tv:n fungerar. Det krånglar ju fortfarande. Så Lars fick ringa våra vänner på telia igen.....orkar inte ens berätta men det va ju inte färdig lagat tydligen. TRÖTT MAN BLIR!!!

I morgon onsdag har jag inga planer vad jag vet, Lars ska till sjukgymnasten. Jag är rädd för att jag har en överproppad tvättkorg eller två att ta hand om....

Nu ser jag mest fram i mot fredag förmiddag, då blir det träff med lite mammor och bebbar, kul!

Ha en god kväll!
Å du Linda, visst skulle Fiiipeffi va fin i denna, ha ha!
Tack för dina komentarer. Kul att någon orkar/vill/ skriva!


Kommentarer
Linda

Vilken otur med jackorna! Jag tror att Effis mamma får ta fram symaskinen igen...undra vilket tyg hon väljer :-)

Supersöt tröja o ja hon vill ha den för det smsade hon mig om innan ;-)

Kram

2011-09-20 @ 21:24:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0