Hurra Hurra!

ÄNTLIGEN är Effis nya kompis född!! ♥

Å så roligt och vi är så glada för deras skull!!!

I dag har vi varit en sväng på väla, Lars , Effi och jag körde dit när dom stora barnen va i skolan.
Det blev ny kudde oc ett örngott till Effi och en rosa klänningstuika som jag planerat köpa!
Det va mysigt att komma ut lite! Ja just det vi tittade ju på tripp trapp stol till Effan, saknas lite pengar....någon som lämmnar ett bidrag Ha ha?

Nu är pågarna på hockeyn och själv vimmsar jag  bara omkring och är så lycklig över min goda vänns bäbbe!!!

Ska snart börja på middagen, soppa blir det i dag. 3 sorter......

Linnea är duktig och städar gardroben, vilket behöööööövs!! Hon är duktig min snutta(när hon vill).

Nä nu ska jag yra vidare och tänka på den nya familjen som föddes i dag!
Sätter in en bild på Effi som nyfödd!

 Snuttan!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0