Sol!

Hallå hallå! Här skiner solen just nu, riktigt varmt och behagligt.
Helgen som gått har också varit fin. Den har bestått av att kolla på Oliver när han spelat hockey och fotboll. Annars inget speciellt. Den där sporten tar ju mycket tid och det är svårt att få göra något man själv hade velat.....typ hundutställning eller så....

I dag måndag har jag trimmat Tindra och Allans valp Sammeli. Hon är så söt så! Det var roligt att träffa både henne och två av hennes mattar!

Vi fick en så söt present till Effi, tack snälla ni!

Efter trimmningen fick jag kasta mig i väg och hämta Linnea i skolan, hon mådde inte bra. Men nu tycker jag nog inte det verkar vara några större fel på henne...
Va ävn in om affären, köpte bakpotatis, keso, strimmlad skinka , majs och lite så. Det får bli våran middag i dag.

Nu har Lars och Oliver kört till ishallen, det är resursträning i dag. Så denna vecka är det hockeyträning bara 3 dagar...Lars föreslog att han skulle ta Effi med och det gick fint tycker jag. Första tanken va att å då ska jag passa på att städa. Men ack nej jag ångrade mig och tänker blogga och slappa lite i stället.

Dom kommer hem med henne sen vid fem tiden , fast dom åker strax igen. Det är ju match i kväll rögle-malmö och den ska dom ju klart se.
Jag räknade ut hur många timmar i veckan dom lägger i ishallen.....phuuuu många!!!

Jag är jätte glad att Oliver har intressen men det syr liksom ganska mycket. Å speciellt när bara en bil fungerar. Mycket tid att bara hänga här hemma och det hatar jag!!! Ja som sagt var om jag inte har kul besök då.

Nog om det nu!

 Här är en bild på Effi sen igår!

 Å en till på ♥:at

Nä nu ska jag sluta skriva eftersom jag bara har mörka tankar och dom ska ni slippa!

Ha en bra dag ni som läser(men aldrig skriver...med undantag av några väldigt få)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0