Stan

I förmiddags när Lars skulle till sjukgymnasten körde Lars  Effi och mig till stan. Tänkte det kunde va kul att komma ut en liten runda.

Vi hade några rabbat kuponger på KappAhl och en på Lindex, så vi var liksom lite tvungna att använda dom.
Det blev en klänning/tunika och en dregglis på KappAhl och en body på Lindex.



Annars har vi inte gjort så mycket i dag, jag har vilat lite middag och varit en sväng i affären.

Nu har Lars gjort en ungsstektfalukorv som är i ugnen. Det ska bli gott. Har tänt upp lite ljus här nu eftersom det är så attans grått och trisst.

Just nu ligger Effi på sin kudde och snackar för full hals, hon har röstresurser den damen kan jag tala om.



 Oj vad konstiga ögonen blev, ha ha. Lilla ♥:at

Hon tycker om att ligga på sin kudde men just nu är det ändå bäst att bli buren....

 Här läser hon sin fina bok hon fick av snälla Tant Linda ♥

I kväll ska vi med all säkerhet se på Bonde söker Fru, det är ju ganska små roligt. Men innan dess blir det middag , bad och lite sådant.
På tal om mat kan jag berätta att Effi i dag fick morotspure till middag och till efterätt mangopure. Det va alla tiders smaskigt.
Tyvärr tycker jag inte den matstolen vi har är bra och får därför ha henne i knäet vilket börjar bli svårt. Skulle så gärna vilja ha en typ tripp trapp stol till henne, fast dom "riktiga" är skit dyra. Har hittat en på Jysk som är ganska lik. Får fundera på det. Vore skönt att ha en bra stol, den har man ju lång tid.
En sak till jag tror hon snart hade kunnat va i är en gåstol, i alla fall lite kortare stunder. Kostar tyvärr också en del.....

Nä nu ska jag sluta här men önskar en en go onsdags kväll !


Kommentarer
Linda

Oh vad glad jag blir att se Effi läsa boken :-) Vilken härlig min hon har lilla gumman.

Ja rabattkuponger MÅSTE man utnyttja ;-) Har en här hemma till barn om någon är intresserad :-)

Som förskollärare gör jag tummen upp för triptrap o tummen ner för gåstol.

Hoppas ni får en mysig kväll!

jag hör av mig angående fredagen

Kram

2011-09-21 @ 17:14:21
B-M

Hejsan Sanna!



Vilken liten sötnos du har. Jag skulle ha ringt dig men tiden bara försvinner. Har varit borta större delen av dagen och i morgon en tripp till Stockholm. Men på fredag hör jag av mig. Bamsekram till dig ifrån mig.

2011-09-21 @ 23:05:17
Lotta

Hej gumman<3 Åh vad hon är söt min lilla skruttfia och vilka fina kläder!! Jag slår nog en pling lite senare idag så vi kan tjitt tjatta lite:) kramar till er alla

2011-09-22 @ 11:35:28
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0